Tuesday, December 28, 2010

Tenangkan Fikiran

SALAM


Hey Whats Up!
Apa Khabar semua..Sihat ngakk?? :p
Oklah tulis entry ni saje je...hehhe
Em...

Sejak 2 menjak ni...berserabut betul kepala otak aku memikir benda2 yang x sepatutnya..
Sebab tu lah..Aku mengambil keputusan untuk lari ke luar negara seketika..
Nak lari ke mana?? Maybe SINGAPORE kot..hehehe..
Ehhh! Tak adalah..i kene attend meeting kt sana...lagipun tu jugasalah satu untuk aku tenangkan fikiran yang ada di KL ni..huhuh

Ini first time ni terjadi kat aku..sebelum ni banyak kali dahh..tpi Biarlah kaaaann..hehehe
Apapun memang aku perlukan ketenangan Jiwa dan Raga...Wahhh!..
So sesiapa nk follow i gi Singapore..Meh lahh! :p

1 comment:

eja kamel said...

have fun in Spore. Jgn lupa g shopping perfume yer..murah tu.