Tuesday, May 10, 2011

Azri


SALAM


Hye bloggerz..Au chakk!!
Ececeec..baru je tulis entry pasal "Apa Yang Aku Nak Tulis?"
Sekarang pasal "AZRI" plak..
Adoi....
Mana satu ntah..ahahhahaa..
Apa2 je lahh..Ok lah...

Siapa sini kenal Azri ?? Kenal x? Hahaha
Mesti korang confused,Siapakah Azri sebenarnya.
Azri mana ni? Azri dok umah sebelah macik peah ke? Azri anak pak mamat ke?
Ishhhh...hahahha..Tak da2
Ni lah Azri AF9 tu !!!
Ala yang digosipkan ngan Nera AF9 tu...<<<<< (Jeles)~
Hahahaha...
Kenapa Aku tulis pasal dia??
Sebab......Sebab.........Sebab...............He's My Friends.... =D
Hahahaha....
Dah setahun lebih dah aku kenal mamat Azri ni..
Before dia masuk AF lgi...
Dia ni seorang yang periang +ceria + suka wat lawak + suka wat muka comel +dan segala galanya..Hahahaha..

I know him masa Muzik2 masa lagu "BAGAIKAN PUTERI"..masa tu dia under Breakfast Band...
Aku ingat lagi..masa 1st time tengok dia perfome..aku x heran sangat cuz masa tu menanti dengan lagu Shahir..tapi Si ZURA ni cakap..."Ara...Ara....Cuba ko tengok mamat tu...HENSEM siootttt"...hahaha...pastu mata terpana tengok muka dia wat perfome...
Dalam hati aku berkata "Ha'aa..Hensem gak lahh mamat ni" PAAAPP!!! terus dalam hati aku berkata lagi.."mamat ni mesti ni sombong n pilih kawan cuz dia artis n hensem "..
hahahhaa..
After finish recording muzik2 tu...Azri ni lepak2 la kt luar kn,pada sesiapa yang nk tangkap gambar...Aku masa tu nk tunggu Shahir bersiap2 nak blik..Aku cakap la ngan si Zura ni..nak bergambar ngan dia..."aku malu "~~Zzzzzzz ..hahaa

After bergambar terus senang bercakap ngan dia..n mintak account FB nya..hehehe..
Dah add...kami pun berkawanlah sampai sekarang....THE END~~

Hahahhaa...so kawan2 yang lain..Jangan lupa..AFUNDI AZRI ya...
dia ada bakat..and perfomance dia tiap2 minggu bagus....
I LOVE U untill the end..waduhhh~~...

No comments: