Monday, January 4, 2010

Pelancaran Album "Era Muzik Hits Terkini"


SALAM

Hai korang...
mesti korang pelikkan..
Kenapa plak ada gmbr sara bersama CD ni?hahaha..

Baiklah..hari ni...
Sara ada pergi satu program Pelancaran Album dari radio Era kt The Curve..
Diorang ada wat pelancaran album muzik2 hits dari carta radio era..
So..dalam album ni..ada la artis kegemaran sara wat perfomance..hehehe
such as AKIM! & ARIL! & HAFIZ ! and many more..hehehe...





So..kebetulan sara baru balik kerja..singgah la sebentar di The Curve tengok diorang perfome..
artis yg turut ada kt pelancaran ni...Akim, Aril, Hafiz, Isma, Stacy,Yazid,Mawi ,Mila...
Diorang turut serta menyanyi lgu2 yg ada di dalam allbum ni..

Ha!..Apa lgi..Dapatkn CD ERA MUZIK HITS TERKINI di Pasaran SEKARANG!!** x)

5 comments:

Morpheus and Diana said...

sara.. ai rasa ai nmpk u jugak la.. u g sorg kan?

-dianajamal-

Sarah Aziz said...

Yup2..
i gi sorang..
ooh..u ada ker?huhuh

Sarah Aziz said...
This comment has been removed by the author.
Morpheus and Diana said...

ada! ai usha dr redbox. ai nmpk u masa tu da nak balik da. tp ai kompius skit muka. ehehe. tp bila tgk pic u.. br teringat. wuuuu..

Sarah Aziz said...

oooh really??
huhuh
napa la x tegur..hahahaha
i pn nk blik x tegur sape2..hahaha